نظر
GKTV
GKTV پیش 8 ساعت
The Realist shit right here.
B Woods
B Woods پیش 8 ساعت
Futch trained james lights out toney as well. Not that you would know who that is vlad. Fake as boxing fan.
Black Haven
Black Haven پیش 8 ساعت
Is that Rod? 🤣🤣🤣
melsean shaw
melsean shaw پیش 8 ساعت
This nigga said he fucked with the nigga who killed Nipsey.
Drivesideways
Drivesideways پیش 8 ساعت
He's the best.
Itsbuddaa
Itsbuddaa پیش 8 ساعت
All these 4min video vlad making bread
Redd Myles
Redd Myles پیش 8 ساعت
Nip said he was gone take care of the hood, he did, but he still gang banged though until he got to the point where he was able to build
steven topper
steven topper پیش 8 ساعت
Solo the guy who robbed Ice Cube didn't want the beef to escalate either glad him, Mack 10 and Ice Cube are cool.
Abel Woldemichael
Abel Woldemichael پیش 8 ساعت
This dumbass Vlad loves talking about Dre.
Edward truitt
Edward truitt پیش 8 ساعت
Snoop dogg ain't on unpredictable
Justin Maddox
Justin Maddox پیش 8 ساعت
WE NEED A NEW CYHI ALBUM !!!!!!! GOATS
Tytanik D
Tytanik D پیش 8 ساعت
JZ is outdoing EVERYWHERE and EVERYBODY. Point blank
No
No پیش 8 ساعت
Yet yall still buy that name brand bullshit and they secretly laugh at yall and people still these designer clothes at least buy some USA designers on the come up
Pdot Smith
Pdot Smith پیش 8 ساعت
Shake ya ass should’ve definitely went diamond 💎 I remember that song playing everywhere, still remember the first day I seen the video. Year 2000 was the best days
The Great
The Great پیش 8 ساعت
This dude got strange eyes
Basem Alzukhaimi
Basem Alzukhaimi پیش 8 ساعت
Can’t hate this was hilarious
Grey Wolf
Grey Wolf پیش 8 ساعت
Vlad a nut! He don’t know the culture for real! Dap shit was just as expensive as Gucci and Louie! D boys and rappers were spending racks with Dap and with Gucci and Louie. That was the real money era!
GRAPE
GRAPE پیش 8 ساعت
Fuck boy😂
joann dortch
joann dortch پیش 8 ساعت
I WAS IN THE GYM
Kazz
Kazz پیش 8 ساعت
god damn awkward ass interview.. i feel bad for skies this shit was weird lol
E.B Jombo
E.B Jombo پیش 8 ساعت
Mean! Too Short an old school pimp,he don't do no judgemental shit!
Martin Campbell
Martin Campbell پیش 8 ساعت
that thing some call a woman that accused EMMIT TILL was named carolyn bryant
Experiment 626
Experiment 626 پیش 8 ساعت
I can here Kevin screaming in the background this is awful
Brown Brown
Brown Brown پیش 8 ساعت
I'll never understand releasing 20 parts to an interview???
Raughn Sommerville
Raughn Sommerville پیش 8 ساعت
Ain’t nobody paying for this shit
QUEEN BENIN
QUEEN BENIN پیش 8 ساعت
I'm dying🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😆😆😆😆😆😆😅😅😅😅😅
This is Laflare Tv
This is Laflare Tv پیش 8 ساعت
Stab my sister. Neville brother or not. You got go!!!!!!!
Drew Blanche
Drew Blanche پیش 8 ساعت
Imagine wearing fake “FUBU” back in the day lol
Nets 4 Change
Nets 4 Change پیش 8 ساعت
Believe half of what you see and none of what you hear
SHADJR 21
SHADJR 21 پیش 8 ساعت
PAC never proclaimed to be that! Eazy was in the street! Ice Cube is a story teller!
Gabrielle Trusting The Process By Guided Foot Steps
Gabrielle Trusting The Process By Guided Foot Steps پیش 8 ساعت
Why didn’t he use white examples also? Black people are not the only ones with no health insurance
devante richard
devante richard پیش 8 ساعت
2 short think everybody be married 😂😂
Smmj85
Smmj85 پیش 8 ساعت
“BOOSIE”, was I the only one but that medication was sending him another direction 🤣🤣🤣, “cut”
Fieldtrippers
Fieldtrippers پیش 8 ساعت
Full of shit.
Mario Barajas
Mario Barajas پیش 8 ساعت
Cocaine is a hell off a drug
Bam Bam
Bam Bam پیش 8 ساعت
I know it’s a fact Tupac sold drugs, he wasn’t no kingpin but his ass sold drugs fasho
CJ Nelson
CJ Nelson پیش 8 ساعت
Ok yeah Gates stood tall on a lot of shit, that’s why I like him.
Saheed Shabazz
Saheed Shabazz پیش 8 ساعت
He got Pac all wrong
Frank Lucas
Frank Lucas پیش 8 ساعت
Rodge from what's happening
Nolaboy Cap
Nolaboy Cap پیش 8 ساعت
Boosie needa come fw a nigga 🤷🏾‍♂️⚜️ fa da culture at least & I AIN NO CRASH DUMMY ! 💯
Chef Dizzle
Chef Dizzle پیش 8 ساعت
Sometimes I smoke cracks with a Buddha shrine mind in another state Walkin’ up the block committin’ petty crimes so I could get my next fix Had to accept it a nigga was a straight bum I never would expect this So now I’m looking for a way out I take my cart and pipe up the street then spark a loosey while I’m peein’ A cop pulled up, standin’ there with my dick in hand Scared I dropped my pants got damn got me in a jam I pull em up he shouted out, “Hey what you doin!?” I said be cool, it ain’t really like a nigga was poopin’ He says, “Bum, let me see identification if you claimin’ you ain’t got none You’ll be vistin’ the station” Tough luck when bums get booked, I’m already fucked up Don’t even got no family to help with bail funds, shucks! Best take action and test speed I turned to run but tripped and stumbled Hit the pavement hard and scrapped up my knee The cop’s laugh was cold blooded said, “You dumb ass fool, I guarantee your life’d be better had you stayed in school” Then I rose wipin’ some more dirt into my clothes and froze only to put my wings back like a crow And told the officer to eat a dick you hoe He left a knot on top my noggin gave my torso some blows Here’s advice from a bum try to watch how you live and always say no to drugs or you’ll end up like me kids -Harsh Living. (One Love Remix) Edit: I gotta stop drinking god.
Jo Ace
Jo Ace پیش 8 ساعت
Nobody treats black people like they matter less than black people! Stop lying to yourself!
CJ Nelson
CJ Nelson پیش 8 ساعت
If given the op, would he talk?
MrSPIDEY21
MrSPIDEY21 پیش 8 ساعت
That jacket wasn’t fake Louie...it was a custom jacket...and dapper Dan wasn’t selling fake shit he was getting real shit and customizing
phil dunphy
phil dunphy پیش 8 ساعت
Vlad next time try looking into the camera my man
James Lee
James Lee پیش 8 ساعت
Dude a weirdo tbh
velli payne
velli payne پیش 8 ساعت
And now she got her whole body done, smh.
Broken Glass
Broken Glass پیش 8 ساعت
They need to put wood harris in the mcu
Tooty Thomas
Tooty Thomas پیش 8 ساعت
CW BE DROPPING SOME SERIOUS JEWELS I TELL YAH..HIS MESSAGE BE. SO DEEP AND REALNESS SETS IN WHEN U LISTEN TO HIM TALK ABOUT THIS REAL SHIT OUT HERE THAT BE HAPPENING AND DONT MAKE NO GOT DAM SENSE I TELL YAH.FOLKS NEED TO HERE AN FEEL THIS MAN SPIRIT FORREAL AND STOP DOWNING HIS GREATNESS THAT HR SPEAKS ON A DAILY BASIS.
bellydanza85
bellydanza85 پیش 8 ساعت
Mystikal is 50 years old...still looks amazing
Anthony Meadows
Anthony Meadows پیش 8 ساعت
It's amazing what can happen when one starts to think for themselves and doesn't go based solely on what they are told!
202ChocolateCity84'
202ChocolateCity84' پیش 8 ساعت
Could never forgive something like this EVER!
David Watson
David Watson پیش 8 ساعت
Is it possible that the person Arsenio Hall was talking about, was TK Kirkland?
Tails Seven
Tails Seven پیش 8 ساعت
I think someone tied to Suge knew they'd be there, and that person paid Keefe to do it. Keefe got his nephew to do the dirty work and offered him a slice.
Chris Anderson
Chris Anderson پیش 8 ساعت
That nigga mike lived a helluva life 🤣🔥
Space Ghost Skaduwee's Perspective
Space Ghost Skaduwee's Perspective پیش 8 ساعت
Instead of playing a character, he wants to see that character within the man. I've been on that mentality for a couple of years now. It makes so much sense.
Jerry Smith
Jerry Smith پیش 8 ساعت
Stop talking about other people money
Terrell 718
Terrell 718 پیش 8 ساعت
The USGOV hired the nation to kill Malcolm simple as that
travis busgith
travis busgith پیش 8 ساعت
Gucci did same thing on a smaller level
Halfman Halftree
Halfman Halftree پیش 8 ساعت
someone said breezy got 2 spicy hotlinks tatted on his neck
mont5702
mont5702 پیش 8 ساعت
Vlad: You skipped school cause you were a bad kid. Ernest: No I’d skip cause I was getting bullied What an idiot smh
The crafty Creative
The crafty Creative پیش 8 ساعت
Come on zuckingburger, let me back on.
Doop Stoop
Doop Stoop پیش 8 ساعت
Man be really really careful what you ask for. Because you may just get what you ask for but ultimately not what you really wanted/needed in the end. Sorry that happened to you D.L. I’ve always been a big fan of your work. I can tell it really hurt you. :(
Popaholics Collectibles
Popaholics Collectibles پیش 8 ساعت
Tf
585 u bitch
585 u bitch پیش 8 ساعت
Keep doing the food shit bro that shit be dope 💯
Reece Schrock
Reece Schrock پیش 8 ساعت
Vlad trying to talk like the person hes interviewing
Saint Jezreel
Saint Jezreel پیش 8 ساعت
Ignorance Can’t do well here
Matthew Husson
Matthew Husson پیش 8 ساعت
Two tears in a bucket. Fuck it! Take it to the stage. Learnt that from House Party. Still say that to this day.
Vortex Kapone
Vortex Kapone پیش 8 ساعت
That’s real talk flattery gets you everywhere 😎
Jay P86
Jay P86 پیش 8 ساعت
It was tragic 😂😂😂🤣🤣🤣
Jon Luke
Jon Luke پیش 8 ساعت
God was with u
Saint Jezreel
Saint Jezreel پیش 8 ساعت
Straight up truth right here boy this is the truth in your face man I was waiting for the truth can’t hear it come with y’all gonna do now