نظر
محمود برغش
محمود برغش پیش 11 ساعت
خالد الهبدور يستضيف شادي بطيخه في قناه البليله
عبدالحميد سعد كباد
عبدالحميد سعد كباد پیش 12 ساعت
ينهار أسود دول مبيتكلموش عن الزمالك نهائي الأهلي دوله عايز مشاهدات أتكلم عن البطل دول بيعملوا شو إعلامي كبير ده في صالح النادي الاهلي
Mohamed Hosny
Mohamed Hosny پیش 12 ساعت
بتقول مرتضي منصور كده حاف... الله يرحم يا فزدق... لو مرتضي موجود كان زمانه معلقك من رجليك ...
Ahmed Gaw
Ahmed Gaw پیش 12 ساعت
اقسم بالله خالد ده جامد فشخ وقاريهم وعاجنهم وخابزهم ومخلي منظرهم زي الخرة 😂😂😂🖕
Sayed Ateya
Sayed Ateya پیش 12 ساعت
معلش سؤال بسيط هو انت بعد الماتش بيعرضوا على سيادتك احاديث الفار بعد الماتش بصفة ايه والمثل بيقول إن كان المتكلم مجنون يبقى المستمع عاقل
Sayed Ateya
Sayed Ateya پیش 12 ساعت
العيب على الفار يا اللى بتفهم المفروض كل حاجه تتحسب بما يرضى الله وانت ما قعدتش تعترض على ياسر غ الرؤوف يا كذاب بإمارة هما معندهمش معايير اسالك سؤال بأمانة ربنا انت مصدق نفسك كفاية نفاق
Ahmed Hassan
Ahmed Hassan پیش 12 ساعت
جايببن عيل فاشل وتافه يحط مبررات للفشل
Ahmed Roshdy
Ahmed Roshdy پیش 12 ساعت
والله انت شيطان ومش محترم وخبيس حبي السنين
Samy Farghaly
Samy Farghaly پیش 12 ساعت
سبحان الله
لارا نصر
لارا نصر پیش 12 ساعت
حسبى الله ونعم الوكيل اتحاد كره فاسد
محمود الونش
محمود الونش پیش 13 ساعت
حقدك وغلك اثقل منك .
moamen Fouad
moamen Fouad پیش 13 ساعت
انتا اكبر مغفل في التاريخ ومذيع فاشل ومعندكش فكره وسيد سيدك
Tota Tota
Tota Tota پیش 13 ساعت
العروسه تجنن
Tota Tota
Tota Tota پیش 13 ساعت
لايقين على بعض
Tota Tota
Tota Tota پیش 13 ساعت
اجمل ثنائي
Kamel Kosli
Kamel Kosli پیش 13 ساعت
نهاركم ابيض بخطين صفر انشاءالله..
مجدي الشناوي
مجدي الشناوي پیش 12 ساعت
ايه الي جايبك هنا يا لملوم اطلع بره يا هلفوت يا بقال اطلع بره يا كومبارس أطلع بره
Ahmedahlaye Ahlaye
Ahmedahlaye Ahlaye پیش 13 ساعت
لو انت عندك عقل وبتتكلم بالحق هات المواقف اللي الاهلي اتظلم فيها عشان تبقي جبت المجامله والظلم لكل فريق مش للاهلي بس لكن انت عشان ماليان سواد جواك بتجيب مواقف للاهلي بس طب هات الحاجات اللي اتظلم فيها الاهلي ومنهم جون صحيح في ماتش الاهلي والمصري في الدور الاول واتلغي طب بلاش دي هات مواقف الزمالك وهتعرف اتجاملت من الحكام قد ايه ياحقودي
أشرف أبو أحمد
أشرف أبو أحمد پیش 13 ساعت
حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم والله إلى عملك اعلمى ظلمك
محمود محمد
محمود محمد پیش 13 ساعت
كل محب اضحك اتفرج عليك
Abdallah Mohamed
Abdallah Mohamed پیش 13 ساعت
متحرفش ام الكلام وخليك صريح
Ahmed Mohamed
Ahmed Mohamed پیش 13 ساعت
يا حراااااق يا عبدالحفيظ
Ehab Omar
Ehab Omar پیش 13 ساعت
Did u call him after that مطش ? All English all the time 😫
Al maestro العاب بالعربي
Al maestro العاب بالعربي پیش 13 ساعت
الا هيتبعني هتابعه💜🥰
Mona Said
Mona Said پیش 13 ساعت
لاحظ يا خالد حتي التحكيم لو حسب ضربة جزاء للزمالك بيطنش ضربتين للزمالك قصادهم
Al maestro العاب بالعربي
Al maestro العاب بالعربي پیش 13 ساعت
الا هيتبعني هتابعه❤️🥰
Mona Said
Mona Said پیش 13 ساعت
ما هو يا خالد لو جابوا كل حاجه هيتكشفوا علي حقيقتهم
Ehab Omar
Ehab Omar پیش 13 ساعت
اعلي قفزة لرونالدو 2,65 ضد مانشستر يونايتد ... معلومتك غلط
Mona Said
Mona Said پیش 13 ساعت
كل الاحترام ايه بس لسمير وعثمان ده انجس ناس علي ضهر الارض حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
Taha Mari
Taha Mari پیش 13 ساعت
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Mona Said
Mona Said پیش 13 ساعت
عسل يا بندق احلي حاجه ان انت بتتكلم صح وبتجيب اللي ليك واللي عليك مش زي ناس تاني حسبي الله ونعم الوكيل
A Elagize
A Elagize پیش 13 ساعت
تعبين نفسكم ليهم ماهو فيلم حافظينه ومنظومه فاسده وعارفين
يوميات احمد جابر
يوميات احمد جابر پیش 13 ساعت
انتو ناس معنكوش ضمير ولا مهنيه جبت ال علي الاهلي فين انفراد محمد شريف وفين ضربة الجزاء بتاع محمد هاني
mohamed mahmoud
mohamed mahmoud پیش 13 ساعت
مفتاح الفوز بالدوي ازاي يا عالم يا هبله فرقتنا اصلا تعبانه وعايزين مهاجم والدوري لسه طويل
Issa Asaad
Issa Asaad پیش 13 ساعت
اهلاوي بيتفرج عليك 🤣🤣🤣🤣
Mohamed mostafa Mostafa za90
Mohamed mostafa Mostafa za90 پیش 13 ساعت
برافو بندق 🇦🇹🇦🇹🇦🇹🌹🌹
Al maestro العاب بالعربي
Al maestro العاب بالعربي پیش 13 ساعت
الا هيتبعني هتابعه❤️🥰
Mohamed mostafa Mostafa za90
Mohamed mostafa Mostafa za90 پیش 13 ساعت
لك الله يا زمالك
P B
P B پیش 13 ساعت
محللين التحكيم في اون سبورت و القنوات التانية هما نفسهم الحكام المعرصين اللي كانو بيحكمو من 20 سنة..يعني ما مكانوش حكام فشلة قد ما كانو معرصين
Amr Helmy
Amr Helmy پیش 13 ساعت
يالا يا خاولات
Mohamed mostafa Mostafa za90
Mohamed mostafa Mostafa za90 پیش 13 ساعت
منظومة فاسده
Mohamed mostafa Mostafa za90
Mohamed mostafa Mostafa za90 پیش 13 ساعت
حسبي الله ونعم الوكيل
abdullah
abdullah پیش 14 ساعت
كلام سليم
Wafy Mobarak
Wafy Mobarak پیش 14 ساعت
كن منصف مع نفسك وقول ضربه جزاء صحيحه لاهلي وضربه جزاء ظلم الزمالك
Wafy Mobarak
Wafy Mobarak پیش 14 ساعت
سيد عامل حرقان جامد
taer alhaia
taer alhaia پیش 14 ساعت
ان شاء الله التوفيق لينا زملكاوي وافتخر
abdelsalam farrag
abdelsalam farrag پیش 14 ساعت
يوسف أوباما فاكر نفسه رونالدو أو ميسي وبيلعب بى أستهتار لازم يقعد علي دكة الأحتياط ولأنه من أسباب خسارة الزمالك من الأهلي آخر لقاء بينهم وكذلك هدف براميدز لأنه يفقد الكرة بسهولة فى مناطق قريبه من حارس مرماة أو باص غلط للمدافع زميله ليحصل عليها مهاجم الفريق المنافس وينفرد بحارس مرماه وفى كلا الحالتين يقف ويتفرج على الهدف فى مرماه بدلا من أن يحاول أسترجاع الكرة.فكل أخطاء يوسف أوباما مصيرية وسيكون السبب الرئيسي فى خسارة الفريق لبطولة الدوري المصري العام. خمس نقاط خسرها نادى الزمالك فى مباراتي الأهلي وبيرامدز بسبب إستهتار يوسف أوباما وهبوط مستواه وعدم تحمل المسؤولية .فعلا لابد من معاقبته ثانيا يجلس أحتياطي على الدكة
فتى الشرق
فتى الشرق پیش 14 ساعت
صدروا للجهات الامنيه ان استقرار الاهلى مفيد لامن البلد وهزيمته مبارة مشكله امنيه فاصبح مافيا اتحاد الاعلام والبيزنس والسلطه تساوى الاهلى
Mohamed Elgibaly
Mohamed Elgibaly پیش 14 ساعت
سبحان الله كما تدين تدان في ماتش سيمبا لما الاهلي الحكم ظلموا في الوقت الضائع شادي عيسي قال الغندور مش عارف سيد عبد الحفيظ يعترض علي دقيقه أو اتنين وسايب التسعين دقيقه الغندور كان بيضحك دلوقتي بقا ظلم تحكيمي وخطاب ايه اللي بعته الزمالك المفروض يبعت خطاب شكر اني جريشه حسب ضربه جزاء غير صحيحة ومطردش طارق حامد والدور الأول كان جريشه برده قاعد علي الفار واتلغي هدف صحيح مليون في الميه لبيراميدز بداعي التسلل اللي متغطي بمتر
فارس رمضان
فارس رمضان پیش 14 ساعت
ايوه يا حرااااق عاش يا بندق بيقولوا سيد حراق هو اساسا سبب الفتنه مش انت يا خلوده ❤❤
حسام فريد
حسام فريد پیش 14 ساعت
خالد الدلول علي شاديه عيسي علي احمد جملات اشكال ضاله مثل البكتريا تنمو وتتكاثر في البيئه الوسخه
Boogey Gamer #
Boogey Gamer # پیش 14 ساعت
اضرب يا كابتن خاااااالد
حسام فريد
حسام فريد پیش 14 ساعت
تصدق بالله انك متعرف حاجه غير انك تثير الفتن واثارة الرأي العام الزمالك ببتجامل كل مباره وتطلعو تسرخو عايزين ايه عمركم متاخدو بطوله طول مافي امثال المنافق خالد العبيط
Boogey Gamer #
Boogey Gamer # پیش 14 ساعت
اضرب يا كابتن خااااااااااالذ اضرررررررررررررررب
جرجس جرجس
جرجس جرجس پیش 14 ساعت
انا سمعت انه فيه واحد مصري محترم عضوا في الفيفا يا ريت يدخل في مشاكل الفاسده في الرياضه المصريه علشان كل نادي ياخذ حقه بالعدل
جرجس جرجس
جرجس جرجس پیش 14 ساعت
مش فيه واحد مصري في الفيفا المفروض يوقف مع الانديه المظلومه في مصر ويظهر الفساد الا في الرياضه المصريه
ESLAM Essa
ESLAM Essa پیش 14 ساعت
برنس يا خالد
محمود مهدى
محمود مهدى پیش 14 ساعت
على فكره الحياد ان انت تجيب كره محمد هاني وانت عارف ان هي ضربه جزاء ليه بقى ما جبتهاش
Al maestro العاب بالعربي
Al maestro العاب بالعربي پیش 14 ساعت
الا هيتبعني هتابعه، ❤️🥰
Al maestro العاب بالعربي
Al maestro العاب بالعربي پیش 14 ساعت
الا هيتبعني هتابعه ة، ❤️🥰
Abdulrahman Emad
Abdulrahman Emad پیش 14 ساعت
يعنى هو زعلان علشان كابتن سيد أتكلم عن الحكام عشر دقايق طب ده أنتوا فاتحين القناة علشان تتكلموا عن الحكام والمؤامرات وبس + الحلقة كلها بتتكلموا عن النادى الاهلى حارقكم آوى كدا ليه متخليكم فى ناديكم
حماده الرفاعي حماده الرفاعي
حماده الرفاعي حماده الرفاعي پیش 14 ساعت
انت من ضمن الاطفال
Mona Said
Mona Said پیش 14 ساعت
كلامك كله صحيح وفي الجون احسنت
مع الزوق
مع الزوق پیش 14 ساعت
انت اهطل
حماده الرفاعي حماده الرفاعي
حماده الرفاعي حماده الرفاعي پیش 14 ساعت
الاهلي عامل لك حرقان يا خالد يا الغندور
Zezo Son of Jesus
Zezo Son of Jesus پیش 15 ساعت
صدقنى يا فنان الموضوع كله ؟؟ هى الإدارة ؟؟ احنا عايزين إدارة محترمة ونضيفه وقليلة الكلام ، فقط للافاعل ' الافعال الصالحة ' اتمنى ترشيح كابتن حازم إمام
حماده الرفاعي حماده الرفاعي
حماده الرفاعي حماده الرفاعي پیش 15 ساعت
افشل مقدم برامج
المها جر
المها جر پیش 15 ساعت
انتو كنتو عايزين تستأنفو شكك يافسدق أو علي النوته لما الزمالك مديون لتحاد الكوره باكتر من 40 مليون جنيه انت هربت منك يافسدق
محمود الونش
محمود الونش پیش 15 ساعت
ياه على الكلاحة والسفسطة.
MOHAMMED SALLAM
MOHAMMED SALLAM پیش 15 ساعت
اكبر دليل ان كلكو بهايم نفس الدماغ ما بتفهموش حاجه بس كورة ايمن اشرف دى اللعيب منعه فيها من انه يتداخل ف الكورة وما تقعدش تقولى الجامب بتاعه اد اى ومش عارف اى لو ايمن اشرف ما اتعطلش كان اقل حاجه هيعملها هيروح يقفل ع اللى لعب الكورة بدماغه بالعرض ده ده غير ان الل كان اتدخل مع ايمن اشرف كان متسلل اساسا يا شوية جمهور معاتيه
The Sabir
The Sabir پیش 15 ساعت
الزماالك الااصل
مريم الجبالى
مريم الجبالى پیش 13 ساعت
على ابقى طمني حبيبي ان شاء الله خير🙏 ضرورى طمني لو بكلمة اوعى تنسي والنبى معلش انا كنت برة بشترى حاجات للبيت