Road Trip in My 1000HP WideBody Lamborghini! (NOT WHAT I EXPECTED)

  بازدید 901,609

Tanner Fox

پیش 24 روز

Road Trip in My 1000HP WideBody Lamborghini! (NOT WHAT I EXPECTED)
LISTEN TO MY PODCAST: No Focks Given
irpost.info/get/KjMqPcAeuiKwaUYs6wBQBA.html
Music is by: @aftrgova on instagram
SHOP MY CLOTHES: www.tfoxbrand.com
SHOP SIGNATURE SCOOTERS: www.tfoxbrand.com/products/scooter-vhs-pro-scooter
SPACE STATION GAMING: irpost.info/get/7XJ6Oa8IzD7j5sqJLq4Ghg.html

BUSINESS - Tannerfox@spacestation.com or
Tannerfoxbiz@gmail.com
FOLLOW ME ON INSTAGRAM! - tannerfox
TWITTER - tannerfox
FACEBOOK- tannerfox2
SNAPCHAT - tannerfoxx

CAMERA GEAR: Sony a7S II amzn.to/2hRNEgC
Sony 16-35mm Lense amzn.to/2zaxbHC
Rode Microphone amzn.to/2zbw5eP
SD Card amzn.to/2zWrznZ
GoPro amzn.to/2zXEh5W
Canon G7 X Mark II amzn.to/2BbrI4u

TFOX Signature Scooter Wheels! www.luckyscooters.com/pages/tanner-fox
BUSINESS - Tannerfox@spacestation.com

نظر
Skeng in my blazer
Skeng in my blazer پیش 15 ساعت
I remeber watching Tanner when he had 250k subs you’ve come a long way bro
BulletproofApple
BulletproofApple پیش روز
✨ CONTENT ✨
Dingolfy.
Dingolfy. پیش 2 روز
Gtr💔💔
Connor Wood
Connor Wood پیش 4 روز
Like the comment if you think you should take the bumper off plz
Miguelerz
Miguelerz پیش 4 روز
My actual dream car😳⚡️
SomeJuanFixIt
SomeJuanFixIt پیش 6 روز
Just finished listening to the podcast man You guys are killing it!!
Boo
Boo پیش 6 روز
Aye what song is that from the intro?
sheluvjayッ
sheluvjayッ پیش 6 روز
People that know the crome and red demon from tiktok witch
dirty sexy
dirty sexy پیش 6 روز
shorturl.ca/urflirtyjoyhot17 TANTA BEYEZAS QUE DIOS A HECHO EN ESTE MUNDO ASERE Y DISEN QUE DIOS ES MALO SI DIOS ES MALO NADIE ES BUENO ASERE MIL GRASIAS POR TANTA BEYESAS I loro stati di salute rispettivi prevenirli ライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもんね(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした!今後は気を付けないとね
Heze
Heze پیش 7 روز
Yoo tht beat was too fire tho... Not fina just ignore it👀👺🔥
Soxn
Soxn پیش 7 روز
Lol
Mathias Heydbauer
Mathias Heydbauer پیش 7 روز
what is the song called? 0:00
Sherri Sterling
Sherri Sterling پیش 7 روز
Must be nice happy for you king!
dillon sabine
dillon sabine پیش 8 روز
Dude that's right down the street from my house
сатана 666
сатана 666 پیش 8 روز
those sculptures are dope as hell tho
Trell Lamont
Trell Lamont پیش 8 روز
“He almost fell off the cliff , oh he wouldn’t have died tho” 😭😭😭
tan er fox fan
tan er fox fan پیش 8 روز
Your making me jealous bdont make me jealous
slay random
slay random پیش 8 روز
Anyone else surprised he likes 347aiden?
Island Community
Island Community پیش 9 روز
yo i really think u should collab with dde again when u can
Average Joe Cars
Average Joe Cars پیش 9 روز
Saw this car the other day when I picked up my car from sheepey. I’m gonna be honest. It is awful. Ugly. Sorry. It’s just too much “hey look at me”! As if the lambo gets no attention, this one gets attention for looking stupid. Please take that center canard off and the wing and send it back to 1988.
Morgan Sansom
Morgan Sansom پیش 9 روز
The guy who took a sip of coffee and went what the f*** after he said he has 4mil on ig Is hilarious
Sophia Andrade
Sophia Andrade پیش 9 روز
I love your videos My guy I watched all of them even the gross ones where you and your friends get hurt
AIDAN ISHAM
AIDAN ISHAM پیش 10 روز
I HAVENT SEEN CHUNKY IN SO LONG HOLY CRAP!!! Walmart shenanigans was my favorite
Ezra thegr8
Ezra thegr8 پیش 10 روز
I’d take the hellgato any day fam
Gavin Carrico
Gavin Carrico پیش 11 روز
Who else is now going to buy sculptures?
Your Fan
Your Fan پیش 11 روز
WHAT DID HE JUST DO ON THAT SCOOTER HOLY FU THATS DANGEROUS
Your Fan
Your Fan پیش 11 روز
Go record a track this week and make some more money duhhh don't be a slacker
Your Fan
Your Fan پیش 11 روز
TANNER IS SO OLD NOW OH MY GOODNESS THAT MEANS IM OLD NOW AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Manny C Weiss
Manny C Weiss پیش 11 روز
4:25 Tanner either hasn't slept for a few days...or he's spracked back like a mofo
Barzxy
Barzxy پیش 11 روز
Wish I lived closer to you, I a little better than godly at film making 🙈
Ben Frunk
Ben Frunk پیش 11 روز
God I love the jdm style of the hurrican
yOukinDasmAll
yOukinDasmAll پیش 13 روز
the comeback with chunky was the best
Jesse Schaefer
Jesse Schaefer پیش 13 روز
Probably best car he owns like if I am right 😏😏
Everyday Lifestyle
Everyday Lifestyle پیش 13 روز
crazy, found out not too long ago that the hellgato was originally salomondrin from youtube.
HarXion
HarXion پیش 13 روز
in the thumbnail he really looks like the kid laroi lol
Alex Myrick
Alex Myrick پیش 13 روز
Damn 35 dollars to fill? Hell yeah
Joe C
Joe C پیش 14 روز
Only watched this video to see @hellgato on Instagram be in the vid!!!! 🤟😂👌
Mariah Gutierrez
Mariah Gutierrez پیش 14 روز
What mountain do u go to????
Devin Coonradt
Devin Coonradt پیش 14 روز
Damn bro tanner talkin bout rigs and his buddy goes “this my daily high club” sheeeeeesh they on that ganjaaaa
NBA FusionZ
NBA FusionZ پیش 14 روز
That hellcat was in the box music video
Jx Glenn
Jx Glenn پیش 14 روز
Don't know why, but i literally clapped when you landed that trick. 😂💯
Jx Glenn
Jx Glenn پیش 14 روز
Nice footage tho, but what was up with the framerate.
Pzayoh
Pzayoh پیش 14 روز
That skyline in west coast is sommuch more sexier than ur lambo
Cristian Tzul
Cristian Tzul پیش 14 روز
Wats dat song called sounds fire
Jackson Marshall
Jackson Marshall پیش 15 روز
More snowboarding vlogs would be sick!!
Jordan Hare
Jordan Hare پیش 15 روز
Race jake paul
Maria Martinez
Maria Martinez پیش 15 روز
Hellcat
Nick Elliott
Nick Elliott پیش 15 روز
Tanner please contact me I have a crazy idea for yoy
aa.slix_on_console Th3 g04T
aa.slix_on_console Th3 g04T پیش 15 روز
Me coming back from a year: I’m so exited me finding out he replaced the grr for a Lamborghini:🥲
Hussain Ali0008
Hussain Ali0008 پیش 15 روز
Tenner u should race your lambo vs jack lambo
kdL Rip x kdL Jay - Topic
kdL Rip x kdL Jay - Topic پیش 15 روز
i gotta feelin his car gone be n a transformer movie 😂💯💯
Yasir Hayat Khan
Yasir Hayat Khan پیش 16 روز
Bro sell your gtr and buy a new one 2021 model
nico5330 nico5330
nico5330 nico5330 پیش 16 روز
you know Bugatti 1500HP prob but wow nice car 1000HP nice
nico5330 nico5330
nico5330 nico5330 پیش 16 روز
How much man
Liam Rodriguez
Liam Rodriguez پیش 16 روز
He like 10M he like Oww shit
No Bad Days Club
No Bad Days Club پیش 16 روز
Nice to see you out on the hill shredding!
Chantelle Price
Chantelle Price پیش 16 روز
Anyone know the song near the end of video
402CarKid
402CarKid پیش 16 روز
Our e85 is like 1.50 here. But tbh im surprised its not more than 2.50 in cali.
402CarKid
402CarKid پیش 16 روز
840k people saw that guys business and all the cool sculptures he sells. He made a smart move taking that over 30$.
Andrew Grow
Andrew Grow پیش 16 روز
Are we gonna ignore the fact that he doesn’t know who bumble bee is😭
Harry Man
Harry Man پیش 16 روز
Drove a 600hp nissan gtr for the first time yesterday and fell in love, cant wait to build one, sadly wont be very soon but one day it will come
adam smith
adam smith پیش 17 روز
Race hellgato!
Backyard Losers
Backyard Losers پیش 17 روز
Bro that drone footage looks like it came from a LAMBO commercial and or ad😂
Ck Casupanan
Ck Casupanan پیش 17 روز
hey tanner fox wheres our nisaan?
Alex Vladimirov
Alex Vladimirov پیش 17 روز
What is the 0-60 on the lambo???
Jordan Fletcher
Jordan Fletcher پیش 17 روز
Lol the owl was supposed to say how many licks does it take to get to the center of a tootsie pop lol
Everywhere Kings
Everywhere Kings پیش 17 روز
This Lamborghini is literally kissing the ground... it's crazy!!!
Rocco Cross
Rocco Cross پیش 17 روز
that hellcat is fucking nasty
XxAimGerxX
XxAimGerxX پیش 17 روز
Der Typ ist so hässlich ne
theMexeecanMan23
theMexeecanMan23 پیش 17 روز
Whats the intro song
Supersimme
Supersimme پیش 17 روز
next vid, when?
Star whole sale
Star whole sale پیش 17 روز
I mean i have watched it for 20 times
Star whole sale
Star whole sale پیش 17 روز
I have like watching it because of the song
Ray 27
Ray 27 پیش 17 روز
Just me of does tanner kinda look like Justin
W I D E V L A D M I R P U T I N
W I D E V L A D M I R P U T I N پیش 17 روز
Is it me or does he look like a budget David Dobrik?
Swagging_boss Swagging_boss
Swagging_boss Swagging_boss پیش 17 روز
Why is he not posting no more
Roderick Laban
Roderick Laban پیش 17 روز
Tanner is the new Google because he be spitting facts left and right 🤣🤣...#TannerPlzzzSeeThis...🤣
Ed Carlson
Ed Carlson پیش 17 روز
Damn did tanner fox steal George’s camera man lol 😂
Zac Cornelius
Zac Cornelius پیش 17 روز
drop the pre sets
Carlos Rodriguez
Carlos Rodriguez پیش 17 روز
damn HellGato been through a lot i remember salomondrin owned it 🥲
Anindita Das
Anindita Das پیش 17 روز
Can anybody please tell me what is the name of this song plzz
Gizmo Reed
Gizmo Reed پیش 18 روز
@tannerfox you should name the lambo bumblebee 2.0
Hayden Grenert
Hayden Grenert پیش 18 روز
Doing ur dares?
Brent Hodges
Brent Hodges پیش 18 روز
This kid is doing car shit now? Fucking hell.
Anyle Mendoza
Anyle Mendoza پیش 18 روز
For the music video called the box
Anyle Mendoza
Anyle Mendoza پیش 18 روز
Roddy ricch used the custom hellcat
Leonardo Soriano
Leonardo Soriano پیش 18 روز
the car looks kinda like a modern countach.
Paul Cunningham
Paul Cunningham پیش 18 روز
That German Shepherd looking at the front of the car like " I wish I was mean...."
cam mmm
cam mmm پیش 18 روز
As I make this comment there's a 1 in 3000 chance you see this but you need to get a full rally and bring all the necessary people to make a 1 hour video with a camera car.
Dan St.Mary
Dan St.Mary پیش 18 روز
Give a hoot dont pollute thats hooty the owl PSA commercial from the 80s
Charlie Marshall
Charlie Marshall پیش 18 روز
Everyone should get maverick to 100k on you like if you agree
Jesse Morales
Jesse Morales پیش 18 روز
The Yellow transformer Is Bumblebee
Shay Dixon
Shay Dixon پیش 18 روز
You should call your Lamborghini mighty duck
Joe Daouk
Joe Daouk پیش 18 روز
so no one mentioned the fact that this Hellgato was Salomondrin's?
Aspecxz
Aspecxz پیش 18 روز
You should do a bumble bee theme for the interior and you should change the plate to bumble or bee
Daniel Jacobs
Daniel Jacobs پیش 18 روز
Did i hear JuSttInnN Ughhhhh
Preston Siya
Preston Siya پیش 18 روز
2022 you should buy a AMG GTS plz
Gunnar Turner
Gunnar Turner پیش 18 روز
951 Hellgato
Lucas Craig
Lucas Craig پیش 18 روز
Yo anyone think he should get a r32 or r33
S0lar 15
S0lar 15 پیش 18 روز
tanner, u should bring the Lambo and the gtr if it's ever green again u should bring it back to the sculpture place and get sum photos or shots with the gtr if she ever green and the Lambo next to the transformer
Marc Andrew Fautre
Marc Andrew Fautre پیش 18 روز
U should race famous youtubers like Jake Paul
1000HP GTR Vs Old Man! (Pulled Over)
18:06
Tanner Fox
بازدید 1M
This Vacation Cost Over $1,000,000 (Mega Yacht)
21:36
LZ OPEN HOUSE 2019 OFFICIAL VIDEO
48:45
Adam LZ
بازدید 1.1M
Now I broke my Hand... (MY WORST FAIL YET)
17:51
Girl Friend VS Mega Slip N Fly! 100ft+
18:23
Tanner Fox
بازدید 1.7M