OUR NEW HOUSE TOUR!!

  بازدید 1,210,138

Alex Warren

پیش سال

In today's video we show you our brand new house tour, Garrett is back and still eloquent, Calvin and I recreate a viral tik tok, and my friends embarrass me on my birthday!!
Thanks to @BangEnergy for sponsoring this video! Get 25% off at bang-energy.com using my code WARREN25! Follow the inventor @BangEnergy.CEO
MERCH
www.alexwarren.shop
(FREE SHIPPING ON PURCHASES OVER $35)
SOME COOL STUFF:
• Patreon: bit.ly/2zpPNVG
• First Interview Ever: bit.ly/2U5uzpw
• Second Channel: bit.ly/33ZBqFM
• Recent Vid: bit.ly/2m3RTHo
SOCIAL
Instagram: @AlexWaarren
Twitter: @AlexWaarren
Snapchat: @AlexWarrenhi
TikTok: @AlexWaarren
PEOPLE IN THE VIDEO:
Alex’s instagram: alexwaarren
Kouvr’s instagram: k0uvr
Patrick’s instagram: notpatrickh...
Calvin’s instagram: calvingoldby
Paper’s instagram: paperzoots
Ryland’s instagram: rylandstorms
Thomas' instagram: petroutv
Nick's instagram: nickkaustin
Angel’s instagram: aangellllll...
Mia’s instagram: miahaywardd
Iley’s instagram: ileybigelow
Morgans instagram: morganlambresi
Business email: Alexwarrenbiz@gmail.com
llama
-alex

نظر
EventFn
EventFn پیش 15 روز
5:07 we have a scale so I can tell myself I’m fat every morning 😂😂😂
Judy Tollenaar
Judy Tollenaar پیش 19 روز
Alex u are not fat
Alex Suddueth
Alex Suddueth پیش 22 روز
i don't see where the instructions are to brake in easy ?
Siimply Emma
Siimply Emma پیش ماه
I love how Alex and Kouvr named their cat Stormi or Stormy
Amariss Escobar
Amariss Escobar پیش ماه
I feel famous cause my cat has the same scratcher as stormy......
The Beans
The Beans پیش ماه
I miss garret
Brody Allen
Brody Allen پیش ماه
Star blast is ny fav
Sara E
Sara E پیش ماه
Alex: "This is the scale so I can tell my self I'm fat every morning, and this is where I shit."
Aaliyah Middaugh
Aaliyah Middaugh پیش ماه
what is that song called at the end I can't remember?
Emma Allistone
Emma Allistone پیش ماه
my gass station does not have them lol
Autumn Schaffer
Autumn Schaffer پیش ماه
Anyone else watching this in 2021? Also I doubt that anybody would be able to rob his house or break into his house because they’re home 24 seven also he would probably let them in anyway with her stupid he is not trying to be rude but
Sanje Sankoh
Sanje Sankoh پیش ماه
Is he ok
Ronan O'Grady
Ronan O'Grady پیش ماه
The first bit.......😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
alyssa mclay
alyssa mclay پیش 2 ماه
it cant be just me but i looked to see if there were a list on ways to sneak in. lmao
Joseph Barron
Joseph Barron پیش 2 ماه
how do we rob your house tho,lol hahahahahahaha jk it's a joke
Coco bear
Coco bear پیش 2 ماه
I have the same curtain for my shower
Emily Animals
Emily Animals پیش 2 ماه
Hello Hehehe
Unknown Lol
Unknown Lol پیش 2 ماه
Me here in 2020: i miss old memories 🥺💔
Gabby C
Gabby C پیش 2 ماه
It never gets old and this is were I shit watched it the day it came out and then there is today atb12pm
Kathryn Lacey
Kathryn Lacey پیش 2 ماه
Hiiii
Katelyn Robledo
Katelyn Robledo پیش 2 ماه
it doesn't say how to break in :(
Hannah Caridi
Hannah Caridi پیش 3 ماه
Garrett❤❤❤❤❤❤❤❤!!
BEST BADDIES
BEST BADDIES پیش 3 ماه
Calvin is actually really cute 😂
Jayleen Hernandez
Jayleen Hernandez پیش 3 ماه
now i mist know ow to break in
Mackensi's Vlogs
Mackensi's Vlogs پیش 3 ماه
Me just looking in the description so I can sneak in the house lmao
Olivia Kulzer
Olivia Kulzer پیش 4 ماه
Watching this just makes me realize how far they have come in the last year
Sprinkle Squad
Sprinkle Squad پیش 4 ماه
You think that’s messy garage is in my garage😅
Eva Levonyan
Eva Levonyan پیش 5 ماه
2:15 LOL
Paris Lynnai
Paris Lynnai پیش 5 ماه
who else is in 202 watching these?!
Speedy humps Yt
Speedy humps Yt پیش 5 ماه
HAPPY BIRTHDAY
Nayeli Gonzalez
Nayeli Gonzalez پیش 5 ماه
Today but One year ago
Jacob Pickett
Jacob Pickett پیش 5 ماه
idk if you made a mistake but i cant find how to sneak in
Sophie Holmes
Sophie Holmes پیش 5 ماه
Hbd Alex 😂🥳 It’s his bday today tho
Lisa Fitton
Lisa Fitton پیش 5 ماه
So fuuuunnny
Chloe Belcher
Chloe Belcher پیش 5 ماه
Alex:this is the kitchen it’s kinda dirty we haven’t cleaned it Me: correction kover cleans the…everything
aaliyah tomlinsin
aaliyah tomlinsin پیش 5 ماه
Alex said dishwasher and dryer instead of washer and dryer
Sophia Locklear
Sophia Locklear پیش 5 ماه
😂😂😂😂😂😂😂😂
Addison Deverell
Addison Deverell پیش 5 ماه
Kovur will clean that kitchen
CherryBats
CherryBats پیش 5 ماه
I still want to know how to rob you guys :
Kori Cunningham
Kori Cunningham پیش 5 ماه
i love your videos
Enya Hurtt
Enya Hurtt پیش 5 ماه
they bring him the cake then shove a hat on him
Star Studios
Star Studios پیش 5 ماه
Alex: Heres our kitchen... its a little messy Me: ;-; right...
Zoe Gardiner
Zoe Gardiner پیش 5 ماه
Nobody Me: LeTs Go BrEaK iN
Gacha WaterMeløn
Gacha WaterMeløn پیش 6 ماه
Calvin is probally the cutest (in my option) love ur vids
Kristen Foster
Kristen Foster پیش 6 ماه
Omg watch everyone go to his description lol Can u please fowllow me on tic tok Kristendawn 101 for a shout out pls
Grace Gleich
Grace Gleich پیش 6 ماه
Who else looked in the description to see how to rob his place
Kiya Byerley
Kiya Byerley پیش 6 ماه
why y'all need four bathrooms. Y'all crazy
T -yah
T -yah پیش 6 ماه
no one: literally no one: me: going through the description looking for how to rob and sneak in to their house😅.
Shushii Cookies
Shushii Cookies پیش 6 ماه
THE BEGGINGN
Not Bextley
Not Bextley پیش 6 ماه
I didn't find how to rob you
J Garbs
J Garbs پیش 6 ماه
Mitten
crystal :3
crystal :3 پیش 6 ماه
wait dish washer and dryer? what dose he mean ??????
-Azerena Plays-
-Azerena Plays- پیش 6 ماه
I checked and there are no ways on breaking in to there house :(
Vibez 199
Vibez 199 پیش 6 ماه
Ceo of “so we saw this video and were ganna recreate it”
Cristal Tuexi
Cristal Tuexi پیش 6 ماه
Did u guys see kouvr lift up her shirt when alex walked in
Adley Ross
Adley Ross پیش 6 ماه
Did he call a washer for clothes a dishwasher?🤣🤣
Life with tae
Life with tae پیش 6 ماه
You and kourv should make a yt channel called AK Family😉😉
Katie Hynes
Katie Hynes پیش 6 ماه
Me genuinely looking for the tips on how to rob them
Rona Barak
Rona Barak پیش 6 ماه
Umm... why am I watching this 2 houses later?!
JIHYON HAN
JIHYON HAN پیش 6 ماه
ouch- the beginning- are the water bottles okay-
Heather Fike
Heather Fike پیش 7 ماه
You have our pantry in this room.?
Flora :D
Flora :D پیش 7 ماه
Well somebody certainly snuck in Alex. Congrats.
Alyssa Rivera
Alyssa Rivera پیش 7 ماه
not to be dramatic but i would die for papper 😭
Dani Lynn
Dani Lynn پیش 7 ماه
Calvin is so cute I love him
Illeana Lopstain
Illeana Lopstain پیش 7 ماه
Papper when he is deunk and "amazed":👁0️⃣👁
Kynnedi Yates :p
Kynnedi Yates :p پیش 7 ماه
You allow Calvin to have a motorcycle??
Hind Alzamzami
Hind Alzamzami پیش 7 ماه
Hi
فهد الكويتي
فهد الكويتي پیش 7 ماه
TikTok
Uncle Crabby
Uncle Crabby پیش 7 ماه
fuck off
Jeffery Williams
Jeffery Williams پیش 7 ماه
Did you have a chance
Lyn Anderson
Lyn Anderson پیش 7 ماه
2020?
Haylee
Haylee پیش 7 ماه
You have not cleaned it up “YET” ??will y’all EVER clean it up. Nooooooooo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vlogs with Ashlon
Vlogs with Ashlon پیش 7 ماه
I have the Paris thing that goes in the bathroom
Arianne Bolton
Arianne Bolton پیش 7 ماه
i have the same cat toy
Aoife McDonagh
Aoife McDonagh پیش 7 ماه
My birthday is the same day as Alex
s ʏ ᴅ ɴ ᴇ ʏ !
s ʏ ᴅ ɴ ᴇ ʏ ! پیش 7 ماه
still waiting for the “how to break in or rob us” tutorial in the description
Amara Greist
Amara Greist پیش 7 ماه
Garrett looks so different but I was sooooo happy
Sidney Nichole
Sidney Nichole پیش 7 ماه
I just watched the one we're she FINALLY staying instead of go back to Hawaii and I'm soooo happy for them
Vanya Shroff
Vanya Shroff پیش 7 ماه
September: move into new house December: again move into new house June: again move into new house
Ayesha Baig
Ayesha Baig پیش 7 ماه
there are no wheels in the skateboard
Kiki Cuevas
Kiki Cuevas پیش 7 ماه
Wait he never put how to rub them in the Description
Larke Haulik
Larke Haulik پیش 7 ماه
you didnt say how we could break in a rob u guys XDDD
Barbie Calzado
Barbie Calzado پیش 7 ماه
I always thought calvin was the messy one😂
XAndrea _Storms
XAndrea _Storms پیش 7 ماه
patrick and calvin are a duet hehehe
XAndrea _Storms
XAndrea _Storms پیش 7 ماه
HE LITERALLY MADEE the hype house dude
Bella Bella
Bella Bella پیش 7 ماه
can u do an edit or something with u and kouvr???? i love u guys smmmmmm
Skyler 12
Skyler 12 پیش 7 ماه
What the hell was that outro?
Smile
Smile پیش 7 ماه
I had a dream of this house but it was my dad's and there was so many stairs you would get lost and one led to the roof and you just looked out the window
Bella Life!
Bella Life! پیش 7 ماه
“And here is Uhh where we shit”
Emma Lean
Emma Lean پیش 7 ماه
When u have nothing to do in quarantine cause u have watched all of Alex's videos
Eri
Eri پیش 7 ماه
I bet loads of people looked in the description😂😂
Gracie Smith
Gracie Smith پیش 7 ماه
Don’t you shit in the bathtub
Bre R
Bre R پیش 7 ماه
me seeing if i can still break in
Leighton Poeta
Leighton Poeta پیش 7 ماه
Alex: Don't ask me what goes on in there Everyone: Alex what goes on in there
Kiara Rodriguez
Kiara Rodriguez پیش 7 ماه
0:42 I did that and I almost got knocked out😂😂
Idk Idk
Idk Idk پیش 7 ماه
I thought he said he would put in how how rob his house:’(
chloe maxwell
chloe maxwell پیش 7 ماه
Patrick is a liizard
Rea Pahitas
Rea Pahitas پیش 7 ماه
Literally no one: Me: going in the description to see how I rob them 😅 (This is a joke don’t take it seriously)
Riley 1
Riley 1 پیش 8 ماه
Me: *sees Calvin's reflection in the bathroom* Calvin: *shirtless* Me: "of course."
Violet Kruzel
Violet Kruzel پیش 8 ماه
Am I the only one that noticed when Alex walked in his room, after he showed us his brother Kouvr was putting on her shirt
BEST FRIEND GETS DRUNK FOR FIRST TIME!!
04:53
Alex Warren
بازدید 3M
My Nightly Routine Living With Five Boys
07:43
مباشر القناة الرياضية السعودية | النصر VS الهلال (الجولة الـ20)
3:26:11
القنوات الرياضية السعودية Official Saudi Sports TV
بازدید 3.6M
TRYING OUT TO BE CHEERLEADERS!!
04:33
Alex Warren
بازدید 1M
THE WORST UBER DRIVER EVER!!
06:41
Alex Warren
بازدید 1.3M
CAUGHT HIM IN BED WITH MY NEIGHBOR!!
04:03
Alex Warren
بازدید 1.6M
WEARING LONG ACRYLIC NAILS FOR 24 HOURS!!
05:05
Alex Warren
بازدید 3.1M
CAUGHT GIRLFRIEND DOING THIS IN MY ROOM!!
04:39
Alex Warren
بازدید 4.4M
ADDISON NEVER CAME BACK AFTER THIS!!
04:08
Alex Warren
بازدید 4.3M
CONFESSING HIS FEELINGS FOR BEST FRIEND!!
04:35
Alex Warren
بازدید 4.2M
Tony Made Nikita Lose This Bet!
06:22
Thomas Petrou
بازدید 4.4M
مباشر القناة الرياضية السعودية | النصر VS الهلال (الجولة الـ20)
3:26:11
القنوات الرياضية السعودية Official Saudi Sports TV
بازدید 3.6M
مباشر القناة الرياضية السعودية | الشباب VS الأهلي (الجولة الـ20)
2:46:31
القنوات الرياضية السعودية Official Saudi Sports TV
بازدید 1.8M