MADISON BEER ON OUR RELATIONSHIP!!

  بازدید 5,175,646

VIEWS

پیش 13 روز

Thank you Madison for hanging with us nerds!
Go check Madisons New Album coming out Feb 26th : madisonbeer.lnk.to/LifeSupport
Get 25% off + no delivery fees on your first order of $15+ on the DoorDash app CODE: NASH
Automatically save money while shopping online at joinhoney.com/views
Get 10% off your first month with a professional online therapist at betterhelp.com/views
Madison’s Socials:
Instagram: @madisonbeer
Twitter: @madisonbeer
David's Socials:
Instagram: @DavidDobrik
Twitter: @DavidDobrik
Jason's Socials:
Instagram: @JasonNash
Twitter: @JasonNash
Check out the new merchandise here!!: www.shopdaviddobrik.com
PLEASE GET JOE TO 1,000,000 SUBSRIBERS!! He's so close, GO SUBSCRIBE!! (its me David): irpost.info/face/fy-lm-h-y/3qCoprfGt6bWmH8.html
THANK YOU ELLA DSOUZA YOU ARE THE BEST
Thank you for watching :)
**We ensure that every individual that walks onto this set has tested negative for COVID-19 prior to arrival**

نظر
emma mack
emma mack پیش 48 ثانیه
SPREAD AWARENESS ABOUT WHAT JASON AND DAVID DID TO SETH
emma mack
emma mack پیش 2 دقیقه
Romans 10:9
emma mack
emma mack پیش 4 دقیقه
i stand with Seth !!
emma mack
emma mack پیش 5 دقیقه
watch the h3 podcast videos about seth
emma mack
emma mack پیش 6 دقیقه
spread awareness about what david and jason did to seth
emma mack
emma mack پیش 7 دقیقه
talk about what you and jason did to seth
V V
V V پیش 2 ساعت
Ur so gross bro
Mark Morales
Mark Morales پیش 2 ساعت
Poor Natalie missed out on a genius.
Hazrd Rose NYC
Hazrd Rose NYC پیش 4 ساعت
David would treat you like a goddess, you’d be lucky to date David.
Crispy
Crispy پیش 4 ساعت
That's her friend Rebecca
Meagan Marie
Meagan Marie پیش 4 ساعت
I’m only here for Madison
Akev
Akev پیش 4 ساعت
Poor Jason for losing his kite, I feel bad 😞
Jack Gordon
Jack Gordon پیش 5 ساعت
How is a brand sponsorship so funny lol
Spencer Whis
Spencer Whis پیش 5 ساعت
I can only imagine how brutal that game they played could be at a big party
Joshua Plantan
Joshua Plantan پیش 5 ساعت
They should just date already
Jan Jan
Jan Jan پیش 5 ساعت
I’ve never written a lyric about you David. Humbled real quick 😂😂😂
Ella Pan
Ella Pan پیش 8 ساعت
why so many sponsers-
Juan Rafael Castro
Juan Rafael Castro پیش ساعت
💰
Brianna Gutierrez
Brianna Gutierrez پیش 11 ساعت
Are natile and David not together ?
Brianna Gutierrez
Brianna Gutierrez پیش 10 ساعت
@Don Vito Corleone oh I thought she was dating David for a second
Don Vito Corleone
Don Vito Corleone پیش 10 ساعت
She’s dating Todd
Pual Love
Pual Love پیش 11 ساعت
Kiss
Anonymous
Anonymous پیش 11 ساعت
16:34 Jason sneaking a peek lmao
Elle Belle
Elle Belle پیش 11 ساعت
Madison has such “pick me girl” energy
Allison Anne
Allison Anne پیش 6 ساعت
Wdym?
iixMelon
iixMelon پیش 11 ساعت
Madison talking about cheating was really well said, and i’ve tried this feeling where you don’t want to find out but you have to do it so you don’t get this burning chest feeling, and when you do it and find out that he/she was copying the messages he/she sent for you and paste it to another it hurts like hell, and every time you remember how much you loved and trusted him/her it really hurts
iixMelon
iixMelon پیش 11 ساعت
like you just thought she/he was yours and you did your best to avoid anything that could make her/him jelous, but in return he/she was doing all of that without you knowing i don’t know why or what i am saying im just hurt
iixMelon
iixMelon پیش 12 ساعت
“ he doesn’t have control on his own show “ oh god i love jason
Colby Courter
Colby Courter پیش 12 ساعت
David and Madison need to get together
K
K پیش 12 ساعت
We now know David is obsessed with 💩💩💩
Sean Markil
Sean Markil پیش 12 ساعت
The unarmed cocktail acutely poke because stepdaughter distinctly rule save a exciting exclusive dinghy. cold, political tea
K
K پیش 12 ساعت
David has the most awkward laugh in the entire world
K
K پیش 12 ساعت
She seems like a really nice person
Peter Bracamontes
Peter Bracamontes پیش 13 ساعت
madison beer is hot asf
Pontus
Pontus پیش 13 ساعت
David Dobrik changes his height everytime.
GG Halls
GG Halls پیش 13 ساعت
Lmao she’s gonna write a lyric about him now, she looked so hurt by the surface level friends comment💀🤚
Marcel Arcaya
Marcel Arcaya پیش 13 ساعت
This is cool. But dont bring people like the demelios
Douglas Heid
Douglas Heid پیش 14 ساعت
They are either all on adderall or they cut every break in sentence down like there was a time constraint
jacky
jacky پیش 14 ساعت
No ❤️
Jessica Telles
Jessica Telles پیش 14 ساعت
David asking all those questions makes it seem like he really does want her and were all here for it ❤️❤️❤️
FSClub Fan And hunterox123 on Twitter
FSClub Fan And hunterox123 on Twitter پیش 14 ساعت
oh yeah thats Amie
Nathan Manubag
Nathan Manubag پیش 14 ساعت
8:45 ``Jasons Dying`` lmao i cant !!
The Wizard
The Wizard پیش 15 ساعت
Worst podcast with literally the same people on all the time! Used to like David but now just irritating to watch.
Xavy Likes anime
Xavy Likes anime پیش 15 ساعت
David why are you so dumb Madison beer is not my type
Bathstro
Bathstro پیش 15 ساعت
I am David’s height and weight. Hype
cosmic zezo
cosmic zezo پیش 16 ساعت
yalllllll don't watch this shittttt!!!!!!!!!! go streammmmmm frenemiessssssssssss
caleb
caleb پیش 16 ساعت
lol
Manuel Canett
Manuel Canett پیش 16 ساعت
Is David going to talk about making S eth k i s s Jason Nash without his consent?
Meg
Meg پیش 16 ساعت
How ironic that David talks about Mental Health when he made a set up on how Jason sexually assaulted Seth without consent.
Meg
Meg پیش 16 ساعت
@caleb so you’re telling me it’s okay for you to get pranked into kissing a man without your consent watched by millions?
caleb
caleb پیش 16 ساعت
it was a prank while they were all friends
Don Vito Corleone
Don Vito Corleone پیش 17 ساعت
Damn David😕 She just confirmed she got a boyfriend now
Jonathan Hernandez
Jonathan Hernandez پیش 4 ساعت
i think hes gays
Ian Acuff
Ian Acuff پیش 18 ساعت
Hi
송민준
송민준 پیش 18 ساعت
The invincible wall ultrastructually cover because doctor karunagappally play besides a fancy ferry. cagey, curly couch
Dhwani Sharma
Dhwani Sharma پیش 18 ساعت
david- J, did you forget something at the store? no one- Jason- *panics* oh yea the..cabbage
Michael Hernandez
Michael Hernandez پیش 20 ساعت
I think David thinks she’s attractive.. he can’t look at her like he looked at Liza
FMFIELD M
FMFIELD M پیش 21 ساعت
Oh yeah that’s her friend Bella!
Mrseasy143
Mrseasy143 پیش 21 ساعت
30:17
Mrseasy143
Mrseasy143 پیش 21 ساعت
that game they were playing with the coin is so la
Dušan Truben
Dušan Truben پیش 21 ساعت
Pls stop using that dimming cuts because every time iam thinking that my mac going to sleep mode 😄excellent podcast
John Barry
John Barry پیش 22 ساعت
Literally a half hour of David realizing he’s in love with maddison
Mason Sam
Mason Sam پیش 22 ساعت
Natalie sitting there like: 😡
Kora Laufman
Kora Laufman پیش 23 ساعت
David being in love with Madison + Madison beer not giving back the same vibes “The Movie”
Ruby Abenson
Ruby Abenson پیش روز
She loves him
Maggie’s SweetTooth
Maggie’s SweetTooth پیش روز
David is just too cute 😭😭 and Madison
Mugi
Mugi پیش روز
IMPAULSIVE
Justin Goers
Justin Goers پیش روز
Surface level friend was a bit brutal.. David’s butt fumbling on the goal line
SwagElilol #rekt
SwagElilol #rekt پیش روز
Oh yeah it’s Amy
Sanjana Philips
Sanjana Philips پیش روز
Essay is not funny
caleb
caleb پیش 15 ساعت
essay lol
Rita V
Rita V پیش روز
TAKE ACCOUNTABILITY FOR WHAT YOU GUYS HAVE DONE.
Brandon Walliser
Brandon Walliser پیش 9 ساعت
That would be nice. Very least they can do is acknowledge it at this point.
Gavin McGee
Gavin McGee پیش روز
It’s a good thing no one knows about Madison and David’s secret relationship 😂
ladie vengeance
ladie vengeance پیش روز
since we cant say you know what, all i gotta say is: mwauh!
evyn ryli
evyn ryli پیش روز
Ayo David u tryna buy me a Toyota 4Runner 🤪✨
Nitro
Nitro پیش روز
Oh yeah that’s her friend Amy
Carsyn Smith
Carsyn Smith پیش روز
That’s Amy her friend
ash ter
ash ter پیش روز
H3 GANG
Emma Waters
Emma Waters پیش روز
Ohhh yeah that’s her friend Amy
Logan Bertrand
Logan Bertrand پیش روز
David is gay
Madison Brady
Madison Brady پیش روز
When she said hi Kevin it made me think of that Spongebob scene 😂
Karanv99r
Karanv99r پیش روز
So thats the Girl, David Dobrik refused
Zack Kluver
Zack Kluver پیش روز
call fedex cause we shippin dadison
Aggro King
Aggro King پیش روز
Fuck yea
Daniel Medeiros
Daniel Medeiros پیش روز
why you always giggling bout some shit
Harry Varughese
Harry Varughese پیش روز
Hiccup
Harry Varughese
Harry Varughese پیش روز
Is it just me or if they make dragons riders if been in real life David has to play hicupp
kng gera
kng gera پیش روز
David pin this comment now plz
Guy Bin Tupac
Guy Bin Tupac پیش روز
He got 3 ads in 1 vid damn
kellie p
kellie p پیش روز
Stop playing stupid Madison’s “ he won’t hang out” your clickbait clout dream
kellie p
kellie p پیش روز
You both are boring
Anthony Jimenez
Anthony Jimenez پیش روز
You’re mad
Izzy Maly
Izzy Maly پیش روز
So does IRpost just create weirdos or were they always weirdos and IRpost emphasizes it??
Sterre .K
Sterre .K پیش روز
I need that couch 😍😍😍 does anybody know where it is from?
s
s پیش روز
hey david, remember when u s3xuaIIy assauIted someone in ur vlogs and laughed about it in a podcast?
AndroMac
AndroMac پیش روز
Ohhh that game that you were talking about is called paranoia
opzz xsin
opzz xsin پیش روز
"where you wisper someone to something" lmao
Lauren
Lauren پیش روز
Not me writing an annoyed bibliography about Frankenstein right now as y'all are talking about an audio book for Frankenstein.
opzz xsin
opzz xsin پیش روز
Dobrik is a Pr3ditor
ThatOneDude579
ThatOneDude579 پیش روز
Wow 3 sponsorships
Dedegin
Dedegin پیش روز
i just want someone to look at me the way madison looks at david at the end of this video
Henrique Saraiva
Henrique Saraiva پیش روز
What about your relationship with S€th?
Foxie
Foxie پیش روز
Good content. Honestly, I don't listen to this podcast so props to you for making me click on that and watch the whole thing.
Big Riz
Big Riz پیش روز
Yeah but David is an ass pirate
King Crispy
King Crispy پیش روز
NOOO NATTY UR GETTING TO CHUNKY BRUHHH NOOOOO
irem rocks
irem rocks پیش روز
date already
Skyler Lewis
Skyler Lewis پیش روز
Why all the semen and poop talk.... could’ve done without that lol. But great video regardless!
shana ruk
shana ruk پیش روز
Kiss
Truly Honest
Truly Honest پیش روز
The bottom of her shoes on the white chair...I was thinking "OH, NO" lol
Mason Broadway
Mason Broadway پیش روز
that’s a flex have that story for kevin parker to hit you up
Yessine
Yessine پیش روز
38:23 "I'm going through a lot of stuff" I felt that
E2K Tekka
E2K Tekka پیش روز
take it they hooked up LOL
Sullen
Sullen پیش روز
Dobrik is a Pr3ditor
THE VLOG SQUAD'S ROAST OF JASON NASH!!
38:15
Jason Nash
بازدید 4.4M
DAY IN THE LIFE OF A LONELY YOUTUBER
27:54
emma chamberlain
بازدید 2M
Doing Madison Beer's Halloween Makeup!
14:59
James Charles
بازدید 7M
20 WOMEN VS 1 SIDEMEN: ETHAN EDITION
39:30
[FULL] Kobe - Shaq 1-on-1 Interview
39:58
NBA Stats All Seasons
بازدید 4.7M
Vlog Squad Best Moments of 2020
24:36
Replay
بازدید 6M