DL Hughley on Dee Jay Daniels' Mom Whooping Him with a Belt on 'The Hughleys' Set (Part 3)

  بازدید 347,041

djvlad

پیش ماه

Part 4: irpost.info/face/fy-lm-h-y/x2fcqtLOzGadeWo.html
Part 2: irpost.info/face/fy-lm-h-y/z33b29iZt3i1lo8.html
Part 1: irpost.info/face/fy-lm-h-y/p4fFqrPE0mPaoY8.html
--------
In this clip, Dee Jay Daniels and DL Hughley talked about some of the interesting things that happened while on set of The Hughleys. One such thing that seemingly reoccurred was Dee Jay's mom physically disciplining him on set. It became so frequent that Dee Jay said the people working in wardrobe would warn him when his mom got to set.
Check out Boi Truth (Dee Jay Daniels) IRpost channel:
irpost.info/get/64esI8K_lBbUw407nd0POg.html
IG- official_boitruth420
BOOKING INFO : 4starzmanagement@gmail.com

نظر
Mike Larry
Mike Larry پیش 11 روز
Gum Man
a a
a a پیش 11 روز
She whipped him, now his face is covered in ink.
Jazz Man
Jazz Man پیش 15 روز
I like DL honesty on this about him being the least experience but titled as first place character
Beam High
Beam High پیش 16 روز
I’ve heard some tattoo artist will refuse to do face tats like that... I’d like to know who did his and how much he charged them. LOL haha
Michael Overton
Michael Overton پیش 16 روز
Wardrobe would be like...hey Dee jay you better Fle ..mama is coming...
Diy type of guy
Diy type of guy پیش 20 روز
She would walk me in a way ..everybody be like ooohhh shit 😂😂😂😂
melanin Baby
melanin Baby پیش 20 روز
These child actors go through more than we will ever know growin up in "hollyweird" and its so traumatic they start to change their appearance by getting surgery or covering themselves with tattoos bless his heart...i also remember him playin in big mamas house
Mister Nobody
Mister Nobody پیش 20 روز
This guy went to my high school.
Brandon S
Brandon S پیش 20 روز
So why does this moron have a bunch of drawings on his face?
BDB 2.0
BDB 2.0 پیش 20 روز
Man why black ppl have to expose themselves to white ppl again and again. They don't care. They are going to use everything against u. I don't tell them shit. Whatever happens happens is none of their business. When black ppl were holding don't snitch they couldn't do nothing with us
Ct Bt
Ct Bt پیش 21 روز
Damn do he really need all of them tattoos? 😳. Damn idiot.
CJ Raiford
CJ Raiford پیش 22 روز
Who's interview was this? Kinda seems like an intervention.
Jasmine Jones
Jasmine Jones پیش 22 روز
I think he was so well known because of the show and probably was in the streets and didn't want to be recognized
John Tedder
John Tedder پیش 22 روز
So he asks how old were you and he says 4th grade 5th grade 6th grade &7th grade 🤔
Hurricane milli
Hurricane milli پیش 23 روز
dude fucked up his face
Tom Penny
Tom Penny پیش 23 روز
This is a classic example of an individual looking out for a friend in a positive manner ...Good Job DL. This young man needs direction.
3220sunshine
3220sunshine پیش 24 روز
They could do the reboot with the children grown up. I would like it. No one stays the same.
IAmAirion
IAmAirion پیش 24 روز
Is he acting right now? His mannerims seems a little...forced
LaTanya Porter
LaTanya Porter پیش 24 روز
Who interview is this.👀👀
Darren Stevens
Darren Stevens پیش 24 روز
Vlad really like to put people of color under the bus, this my 1st time watching vlad sense the whole drama, and now he goes after Miguel Nunez. WOW, ALWAYS GOTTA TURN DA KNIFE
flavainyoear
flavainyoear پیش 24 روز
dude look like a fool
Hitta B
Hitta B پیش 24 روز
Original Kings of Comedy
Channon Hernandez
Channon Hernandez پیش 24 روز
When you parent has money and you never have to work for anything....
goofy nigga
goofy nigga پیش 25 روز
Wish I had a good dad like tht. Shout out to all the man tht grew up in a single mom household. I know it tough carry tht burden on ur own, but always remember stay stronge.
Xolani Sibanyoni
Xolani Sibanyoni پیش 25 روز
DeeJay finds nothin' funny lol.
ProTruth Energy
ProTruth Energy پیش 25 روز
ABC got a lesson in Black Mother 101🤣
Tamzombren Lauderdale
Tamzombren Lauderdale پیش 25 روز
Man I hope this dude don't blow this 2nd chance, it can go 2 ways, he can realize his new lease on life, or he can get a big head & feel invincible, he seems like a good kid though
Momastina bina
Momastina bina پیش 25 روز
Wow why did that kid do that to his face!? He's not recognizable he look like a flock of failure I'm sorry it's just not pleasing to the eye.
Rrence Ruler
Rrence Ruler پیش 25 روز
This nigga DL has a super saftey pin on his jacket 😂😂😂
Sars Brooks
Sars Brooks پیش 26 روز
MOST OFTEN - THE MOST MISCHIEVOUS ARE OFTEN THE SMARTEST... - NOW WE HAVE COMPUTERS/TABLET'S TO KEEP THEM OCCUPIED - ALLEGEDLY
JazzysClassicJazz
JazzysClassicJazz پیش 26 روز
That was so funny....'Home Improvement' set just finished up, then here comes the N's and the belt...😆
Edric Kamal
Edric Kamal پیش 26 روز
All of these sensitive ass new generation people on here getting sensitive about him getting a whipping man we grew up getting whippings it ain't no thing , no wonder yall generation of rappers wear dresses lol
asia white
asia white پیش 26 روز
Something happened to Dee Jay mentally, that's he just cant get over. To me when someone drastically changes like he did. Something happened. What that something is, we will never know. Just my opinion
Rick Rijuana Productions
Rick Rijuana Productions پیش 26 روز
His mom got a belt from wardrobe 😂
L Crumby
L Crumby پیش 28 روز
Alot of these child actors grow up with major issues. I mean look at the girl from Family Matters or the Olsen twins to name a few. 🤦🏿‍♂️🤔 just think about it tho
None Differences
None Differences پیش 29 روز
So the reboot is he a sound cloud rapper now ...
Kelsey Moore
Kelsey Moore پیش 29 روز
😂😂😂
Brandon G
Brandon G پیش 29 روز
Kevin Hart voice: WTF is on your face?
AF Twice
AF Twice پیش 29 روز
That nigga's face looks like DL Hughley's neck.
Ex Smith
Ex Smith پیش ماه
What was he doing to get all those whoopins
Ex Smith
Ex Smith پیش ماه
He was on the wayans bro’s too as young Marlon
Ex Smith
Ex Smith پیش ماه
He’s still a good kid, he was funny
jordan mcfadden
jordan mcfadden پیش ماه
Always bringing that damn grocery store up 😂😂
Tony Smith
Tony Smith پیش ماه
DL tatted up too huh? Neck, hands, fingers...
Terry Head
Terry Head پیش ماه
This is a fuck clown dude.
Wave God
Wave God پیش ماه
50 cent please get this young man on power I see big things for him .he can be used very well if u put your mind to it
ARICKROSSPRODUCTION
ARICKROSSPRODUCTION پیش ماه
NINJAS STILL WATCHIN THIS wHITE mALE VIDEO? AND STILL WANT TO TALK TO THIS "WHITE THING"? tHIS IS bULLSHIT! - Rick Ross
Danger Mauz
Danger Mauz پیش ماه
How come this interview is about, D.L. Hugley?
FastL!feTv
FastL!feTv پیش ماه
Vlad next time no gum chewing 😂🤣😂🤣
yungkidnf
yungkidnf پیش ماه
Well, I guess this is for all them folks that said buddy wasn't the same guy.
Kenny Moore
Kenny Moore پیش ماه
D.l took over his whole interview because his mouth was tired from chewing all that gum
Steven T
Steven T پیش ماه
Sounds like Dee Jay ‘s parents were douche bags . Maybe that’s why he has all those tattoos all over his face
Jay B
Jay B پیش ماه
That's what we are suppose to do...support and throw life lines to life each other up. People can get caught up in mistakes, unforgiving themselves for those mistakes and in the wrong influence. It's never to late to help someone whether they want to help themselves or not.
Justin Time
Justin Time پیش ماه
Cocaine is a helluva drug
ROYAL LAW OF LIBERTY!
ROYAL LAW OF LIBERTY! پیش ماه
I wouldn't be surprised if D.L got his hand tatted during Dee Jay's face tat session on some bond shit
Clout Claudius Charles
Clout Claudius Charles پیش ماه
DL “sure” Hughley
Dawnn Walker
Dawnn Walker پیش ماه
Why did he ruin his face like that 😦
LaToya Lacy
LaToya Lacy پیش ماه
Stfu vlad
Abraham Mendez
Abraham Mendez پیش ماه
What a weirdo!
StylishBirch
StylishBirch پیش ماه
The Boule- ones who guard the table yet never sit at the table.
simba mt
simba mt پیش ماه
I feel like this is turning into A Dl interview 🙄. Now that deejay guy is holding back . I feel like he was about to go in on his parents
Yetunde Oshati
Yetunde Oshati پیش ماه
The whoopings didn’t have much effect.
Eddierob
Eddierob پیش ماه
They low-key tryna motivate DJ
Destroyer of Heroes
Destroyer of Heroes پیش ماه
dude has more face tats than face.
Fredo G
Fredo G پیش ماه
Fucked up to laugh at his pain, JS. I was abused growing up and if you laughed at my shit like that we done.
Michael B
Michael B پیش ماه
TF is with your face playboy??? 😂🤣 Mike Tyson & Steve-O would tell you that's a shit tattoo! 🗑️
Troy Brown
Troy Brown پیش ماه
Wooooooow what happened to this nigga
Ed Gray
Ed Gray پیش ماه
Coming up bruh my moms used to whoop my ass on the set too 😂😂😂😂
Jamil Jackson
Jamil Jackson پیش ماه
That is one big ass safety pin
TheyTracking EVERYTHING!
TheyTracking EVERYTHING! پیش ماه
DJ is the only one in this interview, that wasnt in on the plan.
Candace Nia
Candace Nia پیش ماه
Ok why he did that to himself he look scary as f
Chris Jones
Chris Jones پیش ماه
I'ts crazy how im the same age or older then these actors and entertainers Ive been watching my whole life.
Ty Wright
Ty Wright پیش ماه
What’s going on with his face? Messing with God’s creation.
Kris Ten
Kris Ten پیش ماه
What the h....!😶
Terrell Robinson
Terrell Robinson پیش ماه
Wow, he really turned his face into something.
Lavanzel Kerr
Lavanzel Kerr پیش ماه
DLs outfit is matching dudes face tats
Malcolm Exxx
Malcolm Exxx پیش ماه
that jacket DL has on is super fly.
Backshot Barbie
Backshot Barbie پیش ماه
Wow that’s him 😳
Frank Weeks Jr
Frank Weeks Jr پیش ماه
He tatted his face because his parents to be rebellious. Me: Naw. He tatted his face to not be seen as any of the characters he used to play on them shows. When you work in that field, once the audience sees you one way, they don't take you serious trying other roles. Directors only seek you for the types of roles you're known to play. It's vicious. Azz whoopings aren't the problem. If they were, any time it was brought up that he got those whoopings for not wanting to do school work or screwing up, he would've been defensive BUT he's not defensive because he knows what he did, knows he deserved the discipline because that's what it was and he holds no animosity towards his parents UNLIKE YOU BASTARDS.
Bounty Hunter
Bounty Hunter پیش ماه
Why fuck up your face like that???? Damn nigga
Lin Mac
Lin Mac پیش ماه
This guy cab be the monster in a damn horror film
Kerron Smith
Kerron Smith پیش ماه
Good to see you Frat! Omega Psi Phi til the day we die!
Manny Montana
Manny Montana پیش ماه
The Face Tattoos 🤦🏻‍♂️I was Wonder why I didn’t see him no more he threw his career away he got money but the career is done wannabe rapper Hollywood be destroying these kids it’s sad 👀 just noticed DL Tatted up to
Gisele Bryant
Gisele Bryant پیش ماه
What the hell happened to the son???? OMG!!! I’m done
Sam Gunz
Sam Gunz پیش ماه
Hold up.. that's the young bul from the show tho...
DK D
DK D پیش ماه
I would never understand why people would want to tattoo there whole face. Sad man
Robert Arnold
Robert Arnold پیش ماه
The kid was charged with murder.
Dee Bo
Dee Bo پیش ماه
Never judge a book by its cover👊🏾
Taro Q
Taro Q پیش ماه
😅😂🤣 sound like something my momma would do.
Derek Jackson
Derek Jackson پیش ماه
DJ got some everlasting gum
Kev Smith
Kev Smith پیش ماه
Damn DJ he fucked himself up
Victor Starkiller
Victor Starkiller پیش ماه
This is fucking legendary and sad all at once.
kabis nguvu
kabis nguvu پیش ماه
Ay yo wtf happen to this nigga
wadecountybabe
wadecountybabe پیش ماه
Da fuck happened to him geez
Daisy Jones
Daisy Jones پیش ماه
Oh dee jay different different lol he just couldn’t be stopped
HOTRODRICO
HOTRODRICO پیش ماه
this whole interview needs to have the (Clipse ft Baby - What happened to that boy) playing in the background... lol
Michael King
Michael King پیش ماه
He look like a fucking fool.
Amo 4.0
Amo 4.0 پیش ماه
DL Pull Up Lik a Lawyer 😂😂🤣
Joedan Pabon
Joedan Pabon پیش ماه
This is the same guy from Sky High? Wow its crazy
Jamal Garlan
Jamal Garlan پیش ماه
Some other things happen on that set...
النفخة الكدابة - علي كاكولي
5:55
ايات من القران الكريم بصوتي - دركالو
1:04
دركالو قرآن / DRKAALO QARAN
بازدید 235K
Mohamed Mounir - Zawaa  | محمد منير - زوق
4:07
Mohamed Mounir | محمد منير
بازدید 256K
النفخة الكدابة - علي كاكولي
5:55
ايات من القران الكريم بصوتي - دركالو
1:04
دركالو قرآن / DRKAALO QARAN
بازدید 235K
Mohamed Mounir - Zawaa  | محمد منير - زوق
4:07
Mohamed Mounir | محمد منير
بازدید 256K