1 exercise turned Shaq into a BEAST 💪🏽 | #shorts

  بازدید 2,116,001

Frank Michael Smith

پیش ماه

Moral of the story: Just because you're down, doesn't mean you're out. Shaq had no confidence in himself. He thought his life would be average at best. You never know when you're about to write the next chapter in life.
I give away cash prizes on my IG twice a week 💰
bit.ly/frankInstagram

نظر
Frank Michael Smith
Frank Michael Smith پیش ماه
I give away 💰 prizes on my IG twice a week ⬇️ bit.ly/frankInstagram
Jamar Lackson
Jamar Lackson پیش 4 روز
@Richard Denaris it’s his money he can do what he wants with it
JOSE Geo
JOSE Geo پیش 16 روز
Detroit pistons.... ever hear of them?????????
• REViEW & REACT
• REViEW & REACT پیش 18 روز
You should say, "Throw me a follow if you didn't know this, if you do follow me, I'll settle for a like"
Maurco Poulo
Maurco Poulo پیش 20 روز
If only your last name was Trevor
Boat Boat
Boat Boat پیش 23 روز
@Jg lr o ok 🏀
Still a costa fan
Still a costa fan پیش 2 ساعت
Imagine Shaq being a solder trying to find cover in a shootout
Cole Wallesteves
Cole Wallesteves پیش 4 ساعت
Goated
Okuri
Okuri پیش 5 ساعت
Shaq after being about 7’ at 13 Shaq only growing 3” more the rest of his life Shaq: “Ma my knees don’t hurt!” Europeans horrified how Americans grow 7 meters tall
Tuugii
Tuugii پیش 8 ساعت
Bruh 6'9 at 13. he ain't a human
Ian Tanner
Ian Tanner پیش 9 ساعت
There’s no fricken way shaq was 6 9 and 13 I’m about to turn 13 and I’m only 4 10
Stranger Danger
Stranger Danger پیش 10 ساعت
Did you say " 6.9 at 13 years old "??? NEVER BRO!!! 😨
My
My پیش 11 ساعت
How is 1000 calf lifts simple
Jack Shields
Jack Shields پیش 15 ساعت
6'9 at 13 Me : *6'6* 13 Yr old 😔
Soy gordo videos
Soy gordo videos پیش 17 ساعت
6’9 at 13 HOW
•iiiSokia•
•iiiSokia• پیش روز
6,9?!! AT 13!! BRO IM 5,2
Ginny Cash
Ginny Cash پیش روز
His current job is my hometown!^-^
Blank Clips
Blank Clips پیش روز
HE WAS WHAT A 13?!?!?
toxicsasuke1030 lolis
toxicsasuke1030 lolis پیش روز
So what if I do that I can pull the Ultimate black face
R.D.G Playzz
R.D.G Playzz پیش روز
6’9 at 13 wtf
pipe9150 pipe9150
pipe9150 pipe9150 پیش روز
Shaq was taller then my dad when he was 13 😳
Lynsey Lewis
Lynsey Lewis پیش روز
Wow
Orly Gonzales
Orly Gonzales پیش روز
instructions were unclear now my name is zion williamson and lebron is my father help.
Levi_playys
Levi_playys پیش روز
Hold on, mans is 6'9 at THIRTEEN
Samuel S
Samuel S پیش روز
All I care about is 69 now 696969696969
Elijah Acosta
Elijah Acosta پیش روز
Am I the only person that’s doing calf raises right after watching this
Kenyon Edwards
Kenyon Edwards پیش روز
6'9 at 13, in 5'8 and I'm 13. That's crazy bro
A-Game more than a crossover
A-Game more than a crossover پیش روز
I promise he didn't do 1000 calf raises at night. Shaq never had that kind of work ethic that is why kobe beefed with him. Stop lying to kids
Tiffany Fuller
Tiffany Fuller پیش روز
Him: he was 6,9 at 13 Me: doesnt pay attention to the rest I'd the video and continues thinking about how tall he was
Elton Crypto
Elton Crypto پیش 2 روز
Yeah without Jordan
Steve Austin
Steve Austin پیش 2 روز
6'9 was his luck bro
filip Kazacu
filip Kazacu پیش 2 روز
69 at 13 ?? U sure buddy???
JustaRat
JustaRat پیش 2 روز
Tom cruise?
Christian Reyes
Christian Reyes پیش 2 روز
According to my calculations he was actually 6 ft 6 had 13
Christian Reyes
Christian Reyes پیش 2 روز
How TF u going be 6'9" at 13 but in ur 40s only 7'2'🤔🤔🤔
G C
G C پیش 2 روز
Fun Fact: Shaq has 19 Rims on a tree in his backyard for every Rim he broke in the NBA.
Manav Udgirkar
Manav Udgirkar پیش 2 روز
HE WAS 6'9 AT 13!?
「Noob Noobington」
「Noob Noobington」 پیش 3 روز
YO MY GUY WAS 6'9 AT 13??!?!??!
Iman Zikri
Iman Zikri پیش 3 روز
Me being 5'7 at 13 thinking im tall: Shaq: hold my basketball
Cannon Brunette
Cannon Brunette پیش 3 روز
A bit more than just a work out turning shaq into a beast
ethan watson
ethan watson پیش 3 روز
Yeah but not everyone's 7,2
Bamm0
Bamm0 پیش 3 روز
He was what 9 at 13
SHORSE THE ONE AND ONLY
SHORSE THE ONE AND ONLY پیش 3 روز
It’s no LSU it’s ela’s shoe
CDOGE Gaming
CDOGE Gaming پیش 3 روز
“One simple workout”
Anime Fan4787
Anime Fan4787 پیش 3 روز
How to beat Shaq, do 1001
Schlong Dong
Schlong Dong پیش 3 روز
Sick
Galaxy Doggo
Galaxy Doggo پیش 3 روز
Now I don’t know much about shack or basketball but 69 at 13 holy crap
Emilio
Emilio پیش 3 روز
Im from germany
DM G3
DM G3 پیش 3 روز
No weight calf raises or what?
MR Cornholio
MR Cornholio پیش 3 روز
bruh hes was allready that tall at 13, wtf
Ya_boiii E
Ya_boiii E پیش 3 روز
Wait he defeated micheal Jordan damnnnn
KUTTHROATDEL
KUTTHROATDEL پیش 3 روز
Imagine being 6 9 at 13
Charlotte Whiddett
Charlotte Whiddett پیش 3 روز
Ok I am going to go off my phone and do the exercise
MRORANGEJUICE9
MRORANGEJUICE9 پیش 3 روز
He's so strong he broke the goal nice
itachi
itachi پیش 3 روز
Parents did drugs
Huh Buh
Huh Buh پیش 3 روز
You gonna keep settling for that like til you kick me in the face with something cool
Crissy Elkins
Crissy Elkins پیش 3 روز
Back in the 90s some girl working at a stadium he was playing at went and stole a used jersey from the locker room of his. My stepdad ended up with it somehow and now it’s mine. I’m 5’6” and it’s a dress that goes way past the knees on me! That thing is huge! 😂😂😂😂
Akis_cov1
Akis_cov1 پیش 3 روز
I was 5'8 at 13😣
- Valloryn -
- Valloryn - پیش 3 روز
Now I don't know how people grow that tall
Renjolo Bagunu
Renjolo Bagunu پیش 3 روز
wowsss
Will
Will پیش 4 روز
Mans was 6’9 at 13 acting like he was gonna join the army💀 my guy, ain’t nobody digging a 7 for trench for your ass ur gonna get shot your first day
GummyBear556677
GummyBear556677 پیش 4 روز
Sarge was His REAL father Shaq dont play
MrPickle
MrPickle پیش 4 روز
Holy fuck. I was 5'3 when I was 13
Official Tea Of Life
Official Tea Of Life پیش 4 روز
6'9 at 13? Give me some of that height
Mski
Mski پیش 4 روز
There is no exercise for growing
1JOSUK3
1JOSUK3 پیش 4 روز
6,9 .
Brady22
Brady22 پیش 4 روز
I bet Shaq was 5'10 when he came out of the womb
Gen DropShot
Gen DropShot پیش 4 روز
6’9 LOLOLOLOLOLOLOLL FUNNY NUMBER
Ken Bender
Ken Bender پیش 4 روز
Born In the70s baby live these guys watched some legends back in the day
MetricGamer
MetricGamer پیش 4 روز
imagine he played volleyball
TOXICFlame
TOXICFlame پیش 5 روز
6,9 at 13?!? I thought me being 6,1 at 12 was not normal
Mike T
Mike T پیش 5 روز
6’9 at 13!!? tf
Shakeel Rahman
Shakeel Rahman پیش 5 روز
U think i know anything about basketball
Xilium
Xilium پیش 5 روز
Im sorry 6,9 at thirteen What the fuck
Soundles Thunder Gaming
Soundles Thunder Gaming پیش 5 روز
Literally turned into an ender man Ender man wit no slim
Guest
Guest پیش 5 روز
I’m 6.1 and I’m 13...
Mr. BOSS
Mr. BOSS پیش 5 روز
Noice
Breggs Gonzales
Breggs Gonzales پیش 5 روز
Wait... shaq sent mj's bulls home?? That's impossible. Im is the undesputed GOAT!
Canadian _wolf12
Canadian _wolf12 پیش 5 روز
I’m sitting here 5’1 at 15 while this man was 6’9 at 13
Cheyennes_cookie Gacha
Cheyennes_cookie Gacha پیش 5 روز
Louisiana check
Ghost Lk jr
Ghost Lk jr پیش 5 روز
6.9 lol 69
ImDoggo
ImDoggo پیش 5 روز
in da club behind this video makes no sense lmao
Giorno Giovanna
Giorno Giovanna پیش 5 روز
6'9 ;)
Austin lane 2740
Austin lane 2740 پیش 5 روز
The 90s pistons did it. Lmfao
T.O .C
T.O .C پیش 6 روز
1,000 a night huh? With this man's size? Dang.
Orlando Rodriguez
Orlando Rodriguez پیش 6 روز
1000 calf raises a night is cap bro😐
Bella Senpai
Bella Senpai پیش 6 روز
I’m 5’ 2 and 15 wtf
Red The Phoenix
Red The Phoenix پیش 6 روز
Really?? I thought he was raised by the Angel's of heaven, no duh hes raised by his parent
sand dunes
sand dunes پیش 6 روز
Wait dose that mean im going to be shaqs hight. Im 6,4 and 14
Me
Me پیش 6 روز
Shaq tutorial Step one: be 6.3 at 13
Clar1fyAxtro
Clar1fyAxtro پیش 6 روز
HOLD UP, HE WAS 6’9 AT 13?!?!?!?!
Drink Bleach
Drink Bleach پیش 6 روز
6.9 noice
Mike Elliott
Mike Elliott پیش 6 روز
Prayers to him
Fifty Craw D3d on YT
Fifty Craw D3d on YT پیش 6 روز
Next do bill Russell
Henjam 717
Henjam 717 پیش 7 روز
"and they paid him" whoa whoa whoa whoa hey hey hey hey
mightyfp
mightyfp پیش 7 روز
Shaq'fu gotta be his greatest achievement
Kirana Alvaiza
Kirana Alvaiza پیش 7 روز
Oh that's my friend discord's name is shaquilleOatmeal he got it from shaquille O'neal
Bryan Cline
Bryan Cline پیش 7 روز
Where they lost to the Houston Rockets
paaul
paaul پیش 7 روز
6’9 at 13 😭 in 5’10 13
Rare_Ayk
Rare_Ayk پیش 7 روز
Can a thousand calf raises can make me 7'2"
Matt
Matt پیش 7 روز
Dude was 13 and they’re talking about him being a bum and not knowing what to do in life... isn’t that ever 13 year old?
Lisa H
Lisa H پیش 7 روز
👌👌👌👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
kenneyb77
kenneyb77 پیش 7 روز
Omg I live in Germany 🇩🇪
Christoffer Rasmussen
Christoffer Rasmussen پیش 8 روز
Wouldn't call HGH an exercise, but here we are.
Wolfie McWolf
Wolfie McWolf پیش 8 روز
Louisiana Pride!!
The RISE of Mahomes | #shorts
00:59
Frank Michael Smith
بازدید 25K
선미(SUNMI) - 꼬리(TAIL) MUSIC VIDEO
3:16
선미 SUNMI
بازدید 11M
How Dennis Rodman kept Shaq at 0 Points - Master Mind
10:26
BTM Basketball Time Machine
بازدید 1.5M
Police once put a gun to Dwyane Wade's Head 🔫 | #shorts
00:59
Travis Kelce's Rocky Road to Success 🏆 | #shorts
00:59
Frank Michael Smith
بازدید 216K
The Rise of the GOAT 🐐 | #shorts
00:59
Frank Michael Smith
بازدید 242K
Kristaps Got Revenge 💪🏼 | #shorts
00:59
Frank Michael Smith
بازدید 25K
Shaquille O'Neal FUNNY MOMENTS - Part 1
13:14
NBA Funny
بازدید 3.3M
[FULL] Kobe - Shaq 1-on-1 Interview
39:58
NBA Stats All Seasons
بازدید 4.6M
선미(SUNMI) - 꼬리(TAIL) MUSIC VIDEO
3:16
선미 SUNMI
بازدید 11M
NFL "Why?" Moments
9:58
Ding Productions
بازدید 1.3M